Doskonalenie techniki

W ofercie szkoleniowej jest możliwość treningów na motocyklach pitbike.

Małe motocykle o pojemności 140ccm, mocy ok. 14KM i wadze 85kg są doskonałym narzędziem na bardzo szybkie podnoszenie swoich umiejętności jazdy na motocyklu.
Moda na motocykle pitbike przyszła z zachodu Europy. Mistrzowie chociażby klasy MotoGP na czymś takim zaczynali. Zawodnicy często mają w swoim planie treningowym te motocykle pomimo jazdy na „dorosłych” motocyklach.

Zwykli „cywile”, którzy jeżdżą już motocyklem kilka lat, powinni się cofnąć na te małe wynalazki i zobaczyć jak wiele jest braków, które należy uzupełnić. Na poniższym wideo jeżdżą kursanci OSK Pionier ze starzem jednego roku, bądź dwóch lat!
Osoby trenujące raz na miesiąc na takim małym motocyklu po jednym sezonie przeganiają umiejętnościami motocyklistów ze stażem dziesięcio, czy dwudziesto letnim!

Ciekawostka! Kursanci na kursie prawa jazdy trenujący równolegle na pitkach zdawali zawsze maksymalnie za drugim razem. To nie ściema, to nie żart!

Koszt treningu to 150PLN za 3 sesje po 15 minut. Trening na pitach jest wskazany równolegle z kursem prawa jazdy.

Trenujemy w prawie każdą niedzielę między 9.00 a 12.00.

Manewry miejskie 27.05.2023

Program szkolenia:
-ustalenie prawidłowej sylwetki na motocyklu
-hamowanie w nagłej sytuacji
-omijanie przeszkody z zaskoczenia (świadomy przeciwskręt)
-omijanie przeszkody hamując
-zawracanie na ciasnej przestrzeni
-manewrowanie na małej przestrzeni
-manewrowanie przy niskiej prędkości (jazda w korku)
 
Cena: 290
Chęć udziału należy zgłosić poprzez e-mail lub na Fejsie i wpłacić 150zł zadatku.
Nr konta 38 1050 1676 1000 0090 7888 1332
W tytule przelewu wpisać imię, nazwisko i nr telefonu.

Należy przyjechać własnym motocyklem z ważnym ubezpieczeniem OC oraz prawem jazdy i przywieźć pozytywne nastawienie 🙂
Obowiązkowo zabrać wodę i węglowodanową zakąskę.
Jeśli będzie bardzo zła pogoda, szkolenie zostanie przeniesione na inny termin, o czym poinformuję.

One Wheel Fun

Kurs nauki jazdy na tylnym kole. Oferta kierowana do tych, co już posiadają uprawnienia i chcą nauczyć się czegoś, co potrafi mniej niż jeden procent motocyklistów.
Poderwanie przedniego koła jest podstawą dla każdego jeżdżącego na motocyklu enduro. Bez opanowania stawiania na koło możesz zapomnieć o przeskoczeniu kłody czy głazu.